I'm back!

Nu kanske ni (de få som läser min blogg och känner till dess existens) tror att den där Amanda har lagt ner bloggandet, men icke! Anledningen till mitt långa uppehåll är att jag sällan finner tid till att skriva + att jag inte vet vad jag ska skriva om. Dock får ni inte tro att jag har värsta grejen på G att skriva om här nu, kände bara helt enkelt för att skriva lite.

Denna dag har varit helt OK, började med idrott i simhallen. Först så körde vi fys sedan vattengympa, rätt så skojigt emellanåt faktiskt. Efter bastubesöket blev jag helt matt, kände mig hängig, skabbig och fick kämpa med att hålla mina ögon öppna kändes det som. Inte helt tipp-topp direkt alltså.

Lite senare in på dagen drabbas nästan halva klassen av ångest och panik! Varför? Jo det är så att vi hade ett såkallat oroväckande matteprov framför oss som så gott som ingen hade pluggat till.. Ni vet säkert den själva känslan av att skriva ett prov eller liknade som man inte har kunskap nog till, man kan inte prestera sitt eget bästa och drabbas av den såkallade prestationsångesten. Suck, jaja det känns ändå skönt att ha provet avklarat! 

Min dag börjar nu sakta men säkert att närma sig sitt slut. Jag kommer nog iallafall inte att ha några större problem med att sova inatt då jag bara känner mig en "aning" utmattad efter kvällens tidigare fotbollsträning. För er som inte har träffat på känslan av att "känna sig helt slut" så kan jag ju upplysa er om att träning kan vara hårt, speciellt om tränaren är en mycket målmedveten karl med höga förhoppningar på sina fotbollstjejer. Jag skulle dock gärna se vår tränare delta i våra staffetter någon gång i stället för att stå vid sidan av planen och ge kommandon. Kanske skulle han ha världens bästa kondition, kanske skulle han trilla på bollen direkt så att allt blev pannkaka, vem vet. Roligast hade ju i vilket fall pannkaks-delen varit.

Nåväl, nu ska jag dra mig till sängs. Imorgon väntar en ny härlig dag eftersom att det är fredag, dessutom är jag ledig från skolan. 
 
Godnatt, Godnatt  ♥

 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Du har rätt mandu, som vanligt :) GRYM bild, när får jag se fler av dem?!

Postat av: Tony B

Hej Amanda!



Nu har jag läst igenom alla dina blogginlägg. Visst är det kul att blogga! Jag tycker din blogg känns bra och varierande. Du är bra på att skriva och det kan man inte säga om alla precis.



Och så har du varit i en riktig fotostudio ser jag. På såna ställen har jag hållit till mycket, men mest bakom kameran.



Fortsätt blogga. Jag ska titta in här ibland!



Tony B

2009-03-22 @ 20:42:19
URL: http://gladatony1.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback